marți, 13 septembrie 2011

O experienta care m-a marcat


Am fost la teatru. Egoistul/Radu Beligan. Maestrul a jucat impecabil. Genial. Si are "doar" 93 de ani. Sala a aplaudat 10 minute in picioare. Eu as mai fi aplaudat inca o ora. Am plecat cu un nod in gat si cu lacrimi de emotie in ochi. Romania mai are si oameni de valoare...

Un comentariu:

  1. Poate pentru ca sunt mai cinica, mie mi-a fost mila de el. E batran, se misca greu, are nevoie de ajutor ca sa completeze rolul (umblarea prin scena face parte din rol). Am auzit sufleurul "tipand" replicile, pe care le prelua Damian Crasmaru, ca sa incheie scena.
    N-as vrea sa sune a critica, suna a regret, mai degraba. Se duc cu totii, usor-usor. Si, din pacate, ce am vazut la Silviu Biris nu m-a convins sa am incredere pe mai departe...

    RăspundețiȘtergere