luni, 10 martie 2014

A friend in need is a friend indeed…


Oamenii mei frumosi
 
Ultima dintre rezolutiile mele pe anul asta, a sasea, a sunat cam asa: sa intalnesc si mai multi oameni frumosi, sa-mi devina prieteni. Oamenii frumosi inseamna pentru mine oameni cu suflet mare, persoane empatice, oameni care, asemenea mie, ar sta si-n cap daca as avea nevoie. Eu nu stiu sa-mi ofer altfel prietenia decat total. Ca si-n iubire, dau totul sau nimic. Uit de mine numai ca sa-l pot ajuta pe cel ce are nevoie, ma dau de trei ori peste cap sa-l pot face macar o secunda sa se simta mai bine, il ascult atata timp cat are nevoie, il caut mai mult decat ar trebui numai sa stie ca-i sunt alaturi, ca ma gandesc la el, ca-i sunt aproape.
Zilele astea am multumit divinitatii ca mi-a adus in ultima vreme alaturi multi oameni frumosi. Trec prin clipe grele si-mi tremura sufletul ca nu as avea puterea sa-i sustin acum pentru simplul fapt ca eu sunt la pamant. Si ma rog sa-i tina cineva acolo sus sanatosi si veseli, caci eu sunt constienta ca nu le-as putea fi alaturi asa cum mi-as dori in perioada asta. Si chiar daca ei nu stiu, eu le multumesc sincer si curat si le marturisesc ca nu stiu ce m-as face fara ei. M-au readus pe linia de plutire, m-au invatat sa respir din nou, mi-au aratat ca nu-s neinsemnata si neimportanta, ca ceea ce mi se intampla nu este neaparat cel mai rau lucru posibil, ca este si maine o zi si norii negri care acopera acum cerul existentei mele nu au decat sa acopere tot soarele posibil, noi ne retragem la caldura in casa si aprindem lumina…
Asa ca dragilor, tineti-va oamenii frumoasi aproape caci pe ei veti conta si pe umarul lor veti suspina. Lor le veti povesti cele mai teribile secrete, de la ei veti cersi intelegere, lor le veti cere o parere pertinenta, in sfatul lor sincer va veti increde. Faceti pentru ei tot ceea ce ati face si pentru voi insiva. Fara ezitari, fara indoieli, fara amanare. Fara prieteni, viata e pustiu… J
 
 
 
 

2 comentarii:

  1. O singura prietena adevarata.O singura "persoana a ta".O singura.....o vei gasi intr-o zi si vei stii ca e ea.
    Dupa ce vei fi intalnit poate 10 si le vei fi confundat.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Hapi, ca in Grey's Anatomy, imi caut "persoana" :). Pana atunci le multumesc tuturor celor care in anumite momente s-au straduit sa fie "persoana mea".

    RăspundețiȘtergere