marți, 15 aprilie 2014

I wish


Putina magie..sau mai multa…

Imi doresc magie. Sa ma impresoare, sa ma inalte, sa ma ia pe sus si sa ma poarte pe culmi de fericire. Sa uit unde sunt si de ce, sa ma imbete din zori si pana seara, sa ma faca sa zambesc ghidus din senin, sa privesc tamp in gol, sa-mi doresc sa treaca timpul mai repede fara sa mai simt ca trece degeaba. Sa merg sprintar in pas de dans indreptandu-ma spre niciunde, sa ma infior de dor, sa-mi proiectez in minte mii de scenarii cu final fericit, sa am de ce sa sper. Sa mangai suav un colt de zid rece si rugos, sa-mi para simpatica cotarla care da sa ma muste zilnic la colt de strada, sa ma amuze flecul rupt in grilajul de la intrare. Si-oricat de rece-ar fi afara sa-mi fie cald in suflet, liniste in ganduri si calm in priviri. Sa mi se umezeasca ochii de recunostinta ca mi se intampla lucruri frumoase, sa inghit cu greu nodul din gat, sa ridic privirea si sa multumesc senin si curat, sa inspir profund si sa expir linistit.

Sa regret ca azi a trecut prea repede dar sa ravnesc la un maine la fel de frumos. Sa adorm cu zambetul pe buze si inima plina si-o mana-n mana celui iubit.

Ma auzi, Universule ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu